27.7.17

Kemboja ku

Dah lama saya tak update blog ni.  Banyak cerita yang saya nak share, tapi agak lembab pulak sejak akhir2 ni.  

Apa kata saya sambung kisah perkembangan pokok2 kemboja saya. 





Alhamdulillah pokok2 kemboja yang saya tanam dalam pasu hidup subur.  Dah mengeluarkan bunga berkali2.  Satu tak syok nya kemboja ni, bunga nya tak lama berkembang atas pokok.  Cepat aje dia jatuh kebumi.  Bukan setakat bunga, malah daun nya pun bukan main lebat melepak di atas tanah.  Sabor aje laa nak kena rajin sapu daun.  Hehe.  

Ada yang saya sendengkan aje ditepi pagar tembok, belum sempat beli pasu besar, tetiba tengok dah tumbuh daun.  Saya terus biarkan aje disitu.  Akhirnya berbunga lebat pun dia.   


Tapi sorry yer. Time saya amek gambar, bunga dah elek. 





No comments:

Post a Comment