13.10.15

HyppTv Everywhere

Alhamdulillah. Harini saya dapat guna HyppTv Everywhere kat iphone saya. Dan dapat tengok banyak chanel di tv. 

Saya dah lama guna Unifi. Tapi HyppTv tu saya cuma ambil chanel yang free. Tidak subscribe chanel tambahan pun. Saya guna tv di living tingkat atas untuk connect ke HyppTv. Jarang benar saya on tv tu.  Biasa nya saya bukak Tv3 atau Tv9 bila nak menggosok atau exercise di tingkat atas.  

Beberapa hari lepas suami saya sambung kontrak untuk 2 tahun lagi pakai Unifi.  Sebagai ganjaran, kami dapat tambahan chanel secara percuma. Tak perlu bayar yuran tambahan. Saya jugak dapat login untuk 'hypptv everywhere'. 

Yahooo!!






Suami saya pada awalnya beritahu, akan ada chanel2 Astro juga di HyppTv tu. Saya ingatkan dapat lah tengok Astro Ria dan lain2.  Tapi nampak nya macam takde ajer.  Maybe suami saya salah dengar kot. Maklumlah, dengar pemberitahuan melalui fon ajer. 


HyppTv everywhere



Alamak.  Belum boleh pakai?  Hmm ...  Kita tunggu lah yer. Sabor sabor..







No comments:

Post a Comment